Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Реферативна база даних (30)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ашеров А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Ашеров А. Т. 
Професійно важливі якості фахівця як складова його проектної культури [Електронний ресурс] / А. Т. Ашеров, В. І. Шеховцова, Ю. М. Полякова // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2010. - № 2. - С. 127-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_fpp_2010_2_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.023 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Свірко В. О. 
Нормативне забезпечення науково-практичної та освітньої діяльності у галузі ергодизайну [Електронний ресурс] / В. О. Свірко, А. Л. Рубцов, А. Т. Ашеров // Якість технологій та освіти. - 2011. - № 1. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yakict_2011_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.158 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ашеров А. Т. 
Мотивы поступления и обучения на компьютерной инженерно-педагогической специальности [Електронний ресурс] / А. Т. Ашеров, Е. В. Самойлова, Д. А. Олейник // Якість технологій та освіти. - 2011. - № 1. - С. 88-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yakict_2011_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 491.03 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ашеров А. Т. 
Системный подход к разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы организации учебного процесса. Часть 2- инструментальная [Електронний ресурс] / А. Т. Ашеров, Г. И. Сажко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 156-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_25
На основе многолетнего опыта авторов по разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы (МРС) организации учебного процесса на кафедре информатики и компьютерных технологий УИПА описан и структурирован комплекс проблем, объективно возникающих при внедрении МРС как основы кредитно-модульной системы.На основі багатолітнього досвіду авторів з розробки і впровадження модульно-рейтингової системи (МРС) організації навчального процесу на кафедрі інформатики і комп'ютерних технологій УІПА описано і структуровано комплекс проблем, що об'єктивно виникають у процесі впровадження МРС як основи кредитно-модульної системи.On the basis of long-term experience of authors in development and introduction of the module-rating system of organization of educational process in the department of informatics and computer technologies of UIPA, complex of problems, objectively arising at introduction of module- rating system as a base of the credit-module system is described and structured.На основе многолетнего опыта авторов по разработке и внедрению модульно-рейтинговой системы (МРС) организации учебного процесса на кафедре информатики и компьютерных технологий УИПА описаны методы и результаты решения проблем, объективно возникающих при внедрении МРС как основы кредитно-модульной системы.На основі багаторічного досвіду авторів із розробки і впровадження модульно-рейтингової системи (МРС) організації навчального процесу на кафедрі інформатики і комп'ютерних технологій УІПА, описано методи та результати вирішення проблем, що об'єктивно виникають у ході впровадження МРС як основи кредитно-модульної системи.On the basis of long-term experience of authors in development and implementation of module-rating system of organization of educational process at the Department of Informatics and Computer Technologies of UEPA, methods and results of solving problems, objectively arising while implementing module-rating system as a basis of the credit-module system are described.
Попередній перегляд:   Завантажити - 501.438 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ашеров А. Т. 
Критериальные пробелмы формирования готовности будущего инженера-педагога к созданию и использованию электронных учебных пособий в профессиональной деятельности [Електронний ресурс] / А. Т. Ашеров, Т. С. Бондаренко // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 1. - С. 82-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.859 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ашеров А. Т. 
Обучение на ошибках [Електронний ресурс] / А. Т. Ашеров, Г. С. Сажко, Ю. М. Полякова // Новий Колегiум. - 2011. - № 2. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2011_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 636.988 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ашеров А. Т. 
Профессиографический анализ деятельности специалиста как источник формирования учебного материала [Електронний ресурс] / А. Т. Ашеров, Л. В. Горбатюк, Е. В. Самойлова // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 3. - С. 42-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_3_8
С целью решения проблемы модернизации сферы профессионального и высшего образования рассмотрена логическая схема определения содержания нового учебного материала и последовательности его изложения для формирования умений в определенном виде деятельности. Приведены характеристики моделей будущей профессиональной деятельности специалиста: персонологическая (для индивидуального обучения), образовательно-квалификационная характеристика (ОКХ) и профессиограмма (для массового обучения). Выполнено сравнение возможностей моделей для массового обучения: ОКХ и профессиограм как источников требований для формирования содержания учебного материала модернизируемой дисциплины или новых дисциплин. Систематизированы принципы и приведены глобальные и локальные цели разработки профессиограм, дана содержательная интерпретация двух типов профессиограм - информационных комплексных универсальных и формирующих частных специальных.З метою вирішення проблеми модернізації сфери професійної та вищої освіти розглянуто логічну схему визначення змісту нового навчального матеріалу та послідовності його викладу для формування умінь у певному виді діяльності. Наведено характеристики моделей майбутньої професійної діяльності фахівця: персонологічна (для індивідуального навчання), освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) і професіограма (для масового навчання). Виконано порівняння можливостей моделей для масового навчання: ОКХ та професіограм як джерел вимог для формування змісту навчального матеріалу дисципліни, що модернізується, або нових дисциплін. Систематизовано принципи, наведено глобальні та локальні цілі розробки професіограм, подано змістовну інтерпретацію двох типів професіограм - інформаційних комплексних універсальних і формуючих приватних спеціальних.This article compares the possibility of educational qualification characteristics of graduate and professiograme (job description) as sources of requirements for the forming of content of the material for modernized or new disciplines. The substantiation of goals, structure, content and methods of development of such professiogrames, which orient on training, are given.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.221 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського